no-img
بوک کده

دانلود PDF کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده 709 صفحه پی دی اف

بوک کده
توجه !

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود PDF کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده 709 صفحه پی دی اف
pdf
جولای 10, 2024
حجم فایل: 7MB
نویسنده : بوک کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود PDF کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده 709 صفحه پی دی اف


سایت بوک کده دانلود PDF کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده 709 صفحه پی دی اف را برای شما دوستان فراهم آورده است.

کتاب دو درصدی‌ ها به کوشش منصور تقی زاده تهیه شده و کامل‌ترین کتاب در زمینه شخصیت شناسی INTJ و روش‌های یادگیری سریع می‌ باشد.. با سایت بوک کده همراه باشید.

 

کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده

مدت ها بود که در فکر نوشتن این کتاب بودم راستش را بخواهید چند باری هم تا اواسط مقدمه نوشتم اما کارم باعث سردرگمی ام شد و آن قدر ها که فکر میکردم خوب از آب درنیامد.

 دانلود کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده

اجازه دهید نکته ای را درباره کتاب حاضر به شما بگویم این کتاب کتاب موفقیت همه نیست. کتاب حاضر برای دو دسته تهیه شده اول افرادی که بر اساس تست شخصیت شناسی MBTI دارای شخصیت INTI میباشند.

پی دی اف کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده

اگر میخواهید بدانید جزو این دسته اید یا نه نخست باید در اینترنت عبارت تست شخصیت شناسی MBTI» را جست و جو کرده و در آزمون مذکور که رایگان نیز هست شرکت کنید.

PDF کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده

نگران نباشید! شرکت در این تست وقت زیادی از شما نمیگیرد یادتان باشد در هنگام پاسخگویی به سوالات آزمون، صادق باشید و رو راست به سوالات جواب بدهید دسته دوم کسانی اند که میخواهند ویژگیهای تیپ INTJ را در خود تقویت کنند و به عبارتی از آنچه دو درصد INTJ را از سایرین متمایز میکند مطلع شوند. .

دانلود PDF کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده

از مهم ترین اهداف این کتاب کمک به افراد دارای شخصیت INTI است؛ همان توابع و هوشمندانی که به دلیل ویژگی ها و خصوصیت هایشان تحت سرزنش بقیه قرار میگیرند و در اغلب موارد از جامعه رانده میشوند این کتاب به افراد دارای شخصیت مذکور که باعث افتخار من است که یکی از آنها هستم کمک میکند با خودشان و بقیه کنار بیایند و وقتی می بینند اطرافیانشان که در سطوح پایین تری نسبت به آنها قرار دارند چگونه به خود مینازند با خونسردی آنها را رها کنند و به کار خودشان بپردازند. .

 

در انتها می توانید برای اطلاعات بیشتر کتاب خرد بزرگسالی برنده باش فاطمه معزی 42 صفحه را نیز مطالعه کنید.

 

فهرست مطالب دو درصدی ها منصور تقی زاده :

فصل اول: رازهای نیکولا تسلا 

خب پس شما هم دارای شخصیت INTI هستید در این فصل به سراغ یکی از معروف ترین انسان های INTI میرویم نیکولا تسلا به احتمال قوی اسم او را در درس فیزیک شنیده اید. نیکولا تسلا (زاده ۱۰ ژوئیه ۱۸۵۶ – درگذشت ۷ ژانویه (۱۹۴۳) مخترع مهندس برق مهندس مکانیک و آینده نگر صرب تبار آمریکایی بود. او بیشتر برای نقشش در طراحی سیستم نوین برق رسانی بر اساس جریان متناوب شناخته می شود . 

 

فصل دوم:  رازهای ایلان ماسک 

ایلان ماسک (INTI) نابغه)
روزی نیست که به رسانه ها سری بزنید و خبری در مورد ایلان ماسک (Elon Musk) نشنوید. او همه جا حضور دارد. ماسک از یک سو با اسپیس ایکس (Space) رویای تسخیر فضا را در سر می پروراند و از سوی دیگر با تسلا موتورز» (Tesla Motors میخواهد انقلابی در صنعت خودروسازی راه بیندازد.
ایلان ماسک در سال ۱۹۷۱ در آفریقای جنوبی به دنیا آمد. او در سن ۲۸ سالگی با فروش استارتاپ کوچک Zip2 به شرکت کامیک (Compaq) میلیونر شد ایلان ماسک در سال ۱۹۹۹ شرکت X.com را راه انداخت.

 

فصل سوم:  رازهای امیلی برونته 

تا این جا بیشتر درباره مردان دارای شخصیت INTJ صحبت کرده ایم؛ البته خانم ها باید به نویسنده حق بدهند و این اتفاق را یک بی احترامی یا بی اعتنایی تلقی نکنند همان طور که قبلاً هم گفته شد تعداد خانمهای دارای شخصیت (NT) واقعاً کم است و صد البته این تعداد کم از ارزش تاثیراتی که بانوان INT و در طول تاریخ بر جای نهاده اند نمیکاهد امروز جمعیت زنان باید بداند که اگر توانسته از استبداد و سیاست های غلطی که مدت ها بر ذهن بشر جا خشک کرده بود و این اجازه را به زن نمیداد که در انتخابات شرکت کند .

 

سوالات متداول:

  • یک فرد مشهور نام ببرید که دارای تایپ شخصیتی INTJ باشد ؟ 

پاسخ : نیکولا تسلا

 

  • نیکولا تسلا کیست ؟

پاسخ : مخترع مهندس برق مهندس مکانیک

 

  • ایلان ماسک در چه سالی و در کجا به دنیا آمد ؟

پاسخ : ایلان ماسک در سال ۱۹۷۱ در آفریقای جنوبی به دنیا آمد

 

📚 😍 کتاب پیشنهادی

😍 چقدر خوشت اومد !


تصاویر پیش نمایش


دانلود PDF کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده 709 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده 709 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده 709 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده 709 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب دو درصدی ها منصور تقی زاده 709 صفحه پی دی اف-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *