no-img
بوک کده

دانلود PDF کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی 54 صفحه پی دی اف


بوک کده
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود PDF کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی 54 صفحه پی دی اف
pdf
جولای 10, 2024
حجم فایل: 1MB
نویسنده : بوک کده
۲۵,۰۰۰ تومان

دانلود PDF کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی 54 صفحه پی دی اف


سایت بوک کده دانلود PDF کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی 54 صفحه پی دی اف را برای شما دوستان فراهم آورده است.در این کتاب  یاد می گیرید که چطور یاد بگیرید!

همچنین این کتاب به نوجوانان کمک می‌کند که با تغییر روش‌ های آموختن، نفرتی که از یادگیری برخی درس‌ها دارند را به اشتیاق و علاقه تبدیل کنند. با سایت بوک کده همراه باشید.

 

کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی

شاید برایتان چنین سوالاتی پیش آمده باشد: چرا هر آنچه را که میخواهم به راحتی یاد نمیگیرم؟ چرا از وقتی که برای یادگیری میگذارم لذت نمی برم ؟.

 دانلود کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی

چرا با وجود تلاش فراوان هنوز مهارت هایی را که دوست دارم، یاد نگرفته ام؟ چرا مطالب، موضوعات،کتاب ها و مقاله هایی را که میخوانم خیلی سریع فراموش می کنم؟
چگونه به سرعت مهارت های خود را نرم افزار، زبان، پروژه های علمی و کاری و.. توسعه بدهم؟. 

پی دی اف کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی

در این کتاب مهارت یادگیری را معرفی می کنیم و بر موانع و عوامل موثر بر یادگیری تمرکز می کنیم و شما را با روش هایی آشنا میکنیم که می توانید یکبار برای همیشه به سوالات فوق پاسخ دهید و علت اصلی آن را بیابید..

PDF کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی

ما می خواهیم در مورد اینکه مغز شما چگونه به بهترین شکل یاد میگیرد درس هایی به اشتراک بگذاریم. این تکنیک ها ساده هستند. بسیاری از بزرگسالان با استعداد به ما گفته اند که ای کاش در جوانی از این ابزار های آسان برای درک برخوردار بودند – این امر یادگیری آنها را بسیار آسان میکرد. حتی جهت یادگیری آنها را تغییر می داد.

دانلود PDF کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی

آنها قدرتی را که در درون خود داشتند را درک نکردند. شما یک هدیه ویژه برای یادگیری دارید. وقتی هنوز جوان هستید آن را آزاد کنید، از اثرات آن در طول زندگی خود لذت خواهید برد..

 

در انتها می توانید برای اطلاعات بیشتر کتاب اختلالات یادگیری یوسف کریمی  را نیز مطالعه کنید.

 

فهرست مطالب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی :

فصل اول:  چرا تلاش زیاد گاهی اوقات می تواند بخشی از مشکل باشد؟

آیا معلم یا مادر یا پدرتان تا به حال به شما گفته است که توجه کنید؟ یا روی موضوع تمرکز داشته باشید؟ احتمالا به خودتان گفته اید که این کار را انجام می دهید! این به این دلیل است که پرت شدن حواس آسان است. گاهی اوقات هر چیزی که بیرون از پنجره میگذرد به نظر جالب تر از آن چیزی است که درست در مقابل شماست. شما نمی توانید از قبل به چیزهایی مانند دوستان یا ناهار فکر نکنید. آیا حواس پرتی همیشه بد است؟ شاید نه؟ تعجب نکنید! گاهی لازم است تمرکزمان را از دست بدهیم تا بتوانیم واضح تر فکر کنیم. زمانی که در حال یادگیری یا حل مشکل هستید، منطقه بندی کردن گه گاه میتواند مفید باشد. کمی استراحت و بعد بازگشت به موضوع اصلی تمرکز را بهتر میکند. پیام این فصل این است که گاهی اوقات باید تمرکز کمتری داشته باشید تا یادگیرنده بهتری شوی . 

 

فصل دوم: رهایی از اهمال کاری

من می خواهم در مورد به تعویق انداختن کار به شما بگویم. اهمال کاری یعنی به تاخیر انداختن کارها به زمان دیگر. اهمال کاری مشکل بسیاری از دانش آموزان (و بزرگسالان) است و مانع یادگیری خوب می شود. اما به تعویق انداختن کار میتواند یک امر طبیعی باشد. چرا کاری را انجام میدهید که حوصله انجام آن را ندارید؟ به خصوص اگر بدانید که سخت خواهد بود؟ چرا دوشنبه درس بخوانیم وقتی امتحان شنبه آینده است؟ به هر حال تا آن زمان فراموشش نمی کنی؟ مشکل اینجاست اگر کار را به تعویق بیندازید، اغلب وقتتان کم میشود. همانطور که بعداً خواهید آموخت، زمان و تمرین با هم کار میکنند تا به شما کمک کنند تا ایده های جدید را در مغز خود بگنجانید. اگر وقت شما تمام شود، نه تنها نمیتوانید ساختارهای یادگیری بسازید، بلکه انرژی خود را صرف نگرانی در مورد آن میکنید. این یک وضعیت باخت و باخت است..

 

فصل سوم: پیوندهای مغزی و سرگرمی

ابتدا، بیایید کمی در مورد مغز بیاموزیم. این به شما امکان می دهد تا بفهمید چگونه یاد می گیریم. بیایید با چند ایده ساده در مورد مغز شروع کنیم. مغز شما نورون های زیادی در خود دارد. میلیاردها، تقریباً به اندازه تعداد ستاره های کهکشان راه شیری. نورون ها بلوک های سازنده مغز شما هستند. آنها کوچک هستند واقعا کوچیک عرض ده نورون فقط به اندازه موی انسان است! اما آنها می توانند بلندتر از بازوی شما باشند ..

 

سوالات متداول:

  • آیا حواس پرتی همیشه بد است ؟ 

پاسخ : خیر – گاهی لازم است تمرکزمان را از دست بدهیم تا بتوانیم واضح تر فکر کنیم.

 

  • منطقه بندی کردن چه زمانی مفید است ؟

پاسخ : زمانی که در حال یادگیری یا حل مشکل هستید، منطقه بندی کردن گه گاه میتواند مفید باشد

 

  • اهمال کاری یعنی چه ؟

پاسخ : اهمال کاری یعنی به تاخیر انداختن کارها به زمان دیگر

 

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
آموزشی

تصاویر پیش نمایش


دانلود PDF کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی 54 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی 54 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی 54 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی 54 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب چگونه یادگیرنده خوبی شوید باربارا اوکلی 54 صفحه پی دی اف-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *