no-img
بوک کده

دانلود PDF کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری 262 صفحه پی دی اف

بوک کده
توجه !

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود PDF کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری 262 صفحه پی دی اف
pdf
جولای 10, 2024
حجم فایل: 21MB
نویسنده : بوک کده
۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود PDF کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری 262 صفحه پی دی اف


سایت بوک کده دانلود PDF کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری 262 صفحه پی دی اف را برای شما دوستان فراهم آورده است.

محسن جعفرنیا با تحقیق های گسترده خود در مورد رسانه های جوامع مختلف در برهه های زمانی گوناگون، و همچنین با ذکر مثال های متنوع و قابل اثبات، مخاطب را با نیت واقعی برخی از رسانه ها آشنا می سازد و خواننده را به فاصله گرفتن از این گونه رسانه ها در جهت رسیدن به آرامش، تشویق می کند . با سایت بوک کده همراه باشید.

 

کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری

گوش سپردن به تلویزیونها کاری بیهوده است. ما در منزل ۱۴ سالی هست که تلویزیون نداریم بدگویی آنها مسیر زندگی را تغییر خواهد داد. کاری می کنند تا نیمه پر لیوان را نبینید و از زندگی لذت نبرید. ویروس رسانه بسیار خطرناک است ..

 دانلود کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری

در این یک مورد خاص دوستان که هیچ به حرف های پدر و مادر هم توجه نکنید که ممکن است آنها هم مسخ شده تلویزیونهای فارسی زبان عربستان انگلیس، امریکا، اسرائیل و باشند و شمارا درست راهنمایی نکنند.. 

پی دی اف کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری

زیرا طراح و سلبریتی هایی آن تلویزیون ها را جادویی کرده اند. خودتان فکر کنید هزار بار بهتر میتوانید تصمیم بگیرید و زندگی کنید. چند کتاب تاریخ ایران که سوابق عربستان انگلیس، آمریکا و اسرائیل قبل از جمهوری اسلامی را بیان کرده مطالعه کنید.

PDF کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری

اخبار شمارا از شادی های زندگی دور می کند. خیلی از اخبار اصلا به ما ربطی ندارد ولی گوش کردن به آنها ما را خسته و نامید و غمگین می کند. دوست گرامی از بدیهیات است که هیچ حکومت ایده آل در هیچ جای تاریخ در هیچ کشوری تاکنون یافت نشده است وعده و توهم حکومت سالم را نپذیرید که دروغی بیش نیست چون انسان ذاتش زیاده خواه است و مال اندوز و کارهایش دارای خطا است.

دانلود PDF کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری

به شعر فرید الدین عطار توجه کنید که گفته است برادر بی عیب مجویید که نیابید و بی برادر بمانید این شرح حال و روز مردم لیبی است که بر حرکت خود نام بهار عربی” نهادند. فریبی که می گفتند اگر قذافی برود. هر کسی بیاید از او بهتر است..

 

در انتها می توانید برای اطلاعات بیشتر کتاب شخصیت خود شیفته فاطمه شعیبی 55 صفحه را نیز مطالعه کنید.

 

فهرست مطالب واکسن تلویزیون محسن جعفری :

فصل اول: ویروس رسانه

شاید اطلاع نداشته باشید که داشتن آنتن ماهواره و تماشای شبکه های تلویزیونی کشورهای خارجی در خیلی از کشورها ممنوع است که البته علتی دارد در طول ۴ سال تحصیل در هند. ندیدم فردی آنتن ماهواره برای دیدن شبکه های خارجی داشته باشد. در این مدت ندیدم آنها جهت آنتن خود را بر روی شبکه های خارجی تغییر و تنظیم نمایند. وقتی علت را جویا شدم گفتند ممنوع است و به واقع باید ممنوع باشد. چون آلودگی یک غذای مسموم بعد از چند روز از بدن خارج میشود ولی آلودگی یک فکر ایجاد شده توسط یک رسانه ممکن است برای یک عمر فرد و جامعه را دچار مشکلات نماید. که این در دنیای مسموم رسانه بسیار رایج است و کشورهایی که مردمش تحت کنترل این رسانه ها قرار می گیرند. حال و روزی بهتر از شرایط امروز تونس سوریه لیبی و در انتظارشان نخواهد بود. امروز در جهان تلویزیون و اینترنت که ابزار قدرتها است به آنها کمک می کند تا مردم را آن گونه که میخواهند هدایت نمایند. به واقع برای افرادی که باید هوشیار باشند تلویزیون از شراب و داروهای خواب آور هم خطرناک تر است. 

 

فصل دوم: جادوی آینه سیاه و طراحان توهم ساز

اصلاً فکر نکنید که جادو مخصوص قصه ها و داستانها است جادو و کنترل مردم در زمان باستان رایج بوده بعدها این نوع مراسم به مراسم سرگرم کننده تردستی با اهداف تجاری تغییر یافت. با انقلاب صنعتی و تولید انبوه محصولات و بازاریابی استفاده از جادو بار دیگر تغییر یافته و از مراسم سرگرم کننده با استفاده از Design Semantics در طراحی محصول و بعد در طراحی گرافیک برای کنترل تصمیم مصرف کننده مورد استفاده قرار گرفت و سپس با آمدن تلویزیون برای کنترل مردم به رسانه آمد. در دوران مدرن مردم این جادوگران را طراح خطاب میکنند. به این ترتیب طراحان توهم آفرینان جادوگران از زمان باستان تا عصر حاضر بسیار فعال بوده اند تا مردم را هدایت کرده و به اطاعت وادارند تا آنان را به پیروان خود تبدیل سازند.

 

فصل سوم: تصرف کنندگان و سوء استفاده از آنها

مقدمه ای بر معنی تصرف کننده اگر شما بخواهید ده ماه در سال را در جاده سپری کنید. به چه چیزهایی نیاز خواهید داشت؟ در هند بیشتر استفاده کنندگان کامیون های بدون اتاقک میخرند. آنها خودشان اتاقک مورد علاقه شان را طراحی کرده و آن را با کمک نجار میسازند و نقاشی می کنند. از نظر آنها اتاقک های طراحی شده توسط شرکت ها پذیرفتنی نیستند. به این علت آنها میخواهند زمان زیادی را در این اتاقکها سپری کنند و شرکت سازنده علاقه شخصی آنها را در طراحی مدنظر قرار نداده چون سازندگان کامیون نمیتوانند کامیون هایی با طراحی های مختلف تولید کنند که راضی کننده نیاز تک تک استفاده کنندگان آنها باشد این رانندگان کامیون در هند فرهنگی از رنگها شعارها، رنگ آمیزی های روشن نقوش تایپوگرافی ها برخی ابیات منحصر به فرد و نمادهای نقاشی شده پیچیده می خواهند

 

سوالات متداول:

  • آیا داشتن آنتن ماهواره و تماشای شبکه های تلویزیونی کشورهای خارجی در همه جا جایز است؟ 

پاسخ : خیر داشتن آنتن ماهواره و تماشای شبکه های تلویزیونی کشورهای خارجی در خیلی از کشورها ممنوع است

 

  • آیا جادو مخصوص قصه ها و داستانها است ؟

پاسخ : خیر

 

📚 😍 کتاب پیشنهادی

😍 چقدر خوشت اومد !


تصاویر پیش نمایش


دانلود PDF کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری 262 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری 262 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری 262 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری 262 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب واکسن تلویزیون محسن جعفری 262 صفحه پی دی اف-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *