no-img
بوک کده

دانلود PDF کتاب خانه اسلید نادر قبله ای 256 صفحه پی دی اف


بوک کده
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود PDF کتاب خانه اسلید نادر قبله ای 256 صفحه پی دی اف
pdf
جولای 22, 2024
حجم فایل: 27MB
نویسنده: بوک کده
۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود PDF کتاب خانه اسلید نادر قبله ای 256 صفحه پی دی اف


دانلود کتاب خانه اسلید نادر قبله ایسایت بوک کده دانلود PDF کتاب خانه اسلید نادر قبله ای 256 صفحه پی دی اف را برای شما دوستان فراهم کرده است. تمام حرف های مامان در خروش ترسناک دور شدن اتوبوس غرق می شود و میخانه ای به اسم سگ ها و روباه اشکار می شود تابلویش سه سگ شکاری پا کوتاه را که روباهی را محاصره کرده اند نسان می دهد. انگار می خواهند به روباه حمله کنند و ان را بدرند. روی تابلو ی خیابانی که زیرش است نوشته خیابان وست وود. قرار بود خانم ها و اقایان این خیابان ثروت مند باشند با سایت بوک کده همراه باشید.

کتاب خانه اسلید نادر قبله ای پی دی اف

بنا بر این توقع استخر شنا و لامبورگینی داشتم ولی به نظرم خیلی معمولی است. خانه های آجری معمولی تک تک یا نیمه تک تک با باغچه های کوچکی جلوشان و ماشین های معمولی. اسمان مرطوب به رنگ دستمال های کهنه است. هفت کلاغ زاغی ان اطراف پرواز می کنند. همین هفت تا درست است. صورت مامان چند سانتی متر با صورت من فاصله دارد ولی اصلا مطمئن نیستم قیافه اش عصبانی است یا نگران. نیتان؟ اصلا گوش می کنی؟ مامان امروز ارایش کرده. اسم سایه ماتیکش یاس صبح گاهی است ولی بیشتر بوی چسب پریت می دهد تا یاس. قیافه مامان عوض نشده بنا بر این می گویم: چی؟ 

دانلود کتاب خانه اسلید نادر قبله ای پی دی اف

باید بگویی معذت می خواهم یا ببخشید. نه چی؟

می گویم: خب. که اغلب این حقه جواب می دهد.

ولی امروز نه. شنیدی چی بهت گفتم؟

گفتی بگویی معذرت می خواهم یا ببخشید. نه چی؟

قبلش گفتم اگر کسی توی خانه لیدی گرایر پرسید چطوری امدیم باید بگویی با تاکسی.

فکر می کردم دروغ گفتن کار بدی است.

مامان در حالی که پاکتی را که مسیر ها رویش نوشته شده بود از کیف دستی اش بیرون می کشد می گوید: دروغ هایی هم هستند که بد حساب می شوند ولی حس خوبی به ادم می دهند که لازم است. اگر پدرت پولی را که قرار بود بدهد داده بود واقعا با تاکسی امده بودیم.

دانلود کتاب خانه اسلید نادر قبله ای pdf

مامان چپ چپ به نوشته اش نگاه می کند. کوچه اسلید توی خیابان وستوود است حدودا وسط هاش…. نگاهی به ساعتش می اندازد. خیلی خب ساعت ده دقیقه به سه است و قرار ما ساعت سه. بجنب لفتش نده. مامان راه افتاد دنبالش می روم روی ترک های خیابان قدم نمی گذارم. گاهی مجبور می شوم حدس بزنم ترک ها کجا هستند چون پیاده رو پر شده از برگ های پاییزی که روی زمین خش خش می کنند. جایی مجبور می شوم از سر راه مردی که مشت های بزرگش از لباس ورزشی سیاه و نارنجی اش بیرون زده و می دود کنار بروم. لباس ولور همپتون وندررز سیاه و نارنجی است. میوه های براقی از درخت های زبان گنجشک اویزانند. دوست دارم بشمارم شان ولی تلق تلوق تلق تلوق پاشنه های مامان حواسم را پرت می کند.

پروژه دانلود کتاب خانه اسلید نادر قبله ای پی دی اف

این کفش ها را با اخرین پولی که دانشکده سلطنتی موسیقی بهش داد  با اینکه بریتیش تله کام  اخرین اخطار پرداخت قبض تلفن را برایش فرستاده بود از حراج جان لویس خرید. لباس کنسرت ابی تیره اش را پوشیده و مو هایش را با سنجاق کله روباهی نقره ای داده بالا. پدرش این سنجاق را بعد از جنگ جهانی دوم از هنگ کنگ اورده بود. وقتی مامان به دانش جویی درس می دهد و من می توانم از ان جا جیم شوم بعضی وقط ها می روم سر وقت ها می روم سر وقت میز ارایش مامان و این روباه را در می اورم. چشم های یشمی دارد و بعضی روز ها لبخندی روی لبش است ولی روز های دیگر خبری از لبخند نیست. امروز حس و حال نداشتم به خودم برسم ولی والیوم به زودی اثر می کند. واتلیوم عالی است. دو تا خوردم.

خرید کتاب خانه اسلید نادر قبله ای پی دی اف

هفته بعد مجبورم کمتر بخورم تا مامان متوجه نشود قرص ها کم شده. ژاکت فاستونی ام تنم را به خارش انداخته. مامان ان را از اکسفام برای این روز ویژه و پاپیونم هم از اکسفام است. مامان عمدا ان جا را برای دوشنبه ها انتخاب کرذ تا بتواند بهترین چیز هایی را که مردم شنبه ها اورده بودند بخرد. اگر گز اینگرام یا بقیه برو بچه های دارو دسته اش من را با این پاپیون ببینند تضمینی توی کمد مدرسه ام یک تکه که پیدا خواهم کرد. مامان می گوید باید یاد بگیرم چطوری بیشتر همرنگ جماعت شوم ولی کلاسی برای اموزش همرنگ جماعت شدن وجود ندارد. حتی روی تابلوی اعلانات کتاب خانه شهر. ان جا یک اگهی باشگاهمحبس اژدهایان است و من همیشه دوست دارم بروم ان جا ولی مامان می گوید نمی توانم چون مجبور می شوم با نیرو های تاریک بازی کنم.

 

در انتها می توانید برای اطلاعات بیشتر کتاب جی بی زیست گیاهی جامع کنکور حسین ذبحی را نیز مطالعه کنید.

 

 

سوالات متداول:

  • خانه اسلید را تعریف کنید و ویژگی های ان را توضیح دهید؟

پاسخ: 

خانه اسلید یک خانه مرموز و فراطبیعی است که هر نُه سال یکبار در یک کوچه‌ی باریک و ناپیدا ظاهر می‌شود. این خانه توانایی جلب و فریب دادن افرادی با ویژگی‌های خاص را دارد تا به دام آن بیفتند.

  • شخصیت های اصلی داستان چه کسانی هستند و قربلانیان چگونه به دام می افتند؟

پاسخ: 

شخصیت‌های اصلی شامل نوراه و جوناه گرانج هستند که دو دوقلو با توانایی‌های فراطبیعی هستند. همچنین قربانیان مختلفی که به دام خانه می‌افتند نیز از شخصیت‌های مهم داستان هستند. خانه اسلید با استفاده از وسوسه‌ها و نیازهای درونی افراد، آن‌ها را جذب کرده و به درون خود می‌کشد. هر قربانی به گونه‌ای منحصر به فرد به دام می‌افتد که بر اساس نیازها و ضعف‌های شخصی‌اش طراحی شده است.

  • چرا نوراه و جوناه این کارها را انجام می‌دهند؟

پاسخ: 

نوراه و جوناه برای بقا نیاز به جذب انرژی حیاتی از دیگران دارند. آن‌ها از قدرت‌های فراطبیعی خود برای جلب و فریب قربانیان استفاده می‌کنند تا بتوانند انرژی مورد نیاز خود را تامین کنند و جوان و زنده بمانند.

  • چگونه داستان به پایان می‌رسد؟

پاسخ: 

پایان داستان پیچیده و تا حدی باز است، با تلاش‌های قربانیان برای فرار از دست نوراه و جوناه و خانه اسلید. در نهایت، یکی از قربانیان موفق به شکست نوراه و جوناه می‌شود، اما خانه اسلید همچنان به عنوان یک تهدید مرموز باقی می‌ماند.

 

📚 😍 کتاب پیشنهادی

😍 چقدر خوشت اومد !


تصاویر پیش نمایش


دانلود PDF کتاب خانه اسلید نادر قبله ای 256 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب خانه اسلید نادر قبله ای 256 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب خانه اسلید نادر قبله ای 256 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب خانه اسلید نادر قبله ای 256 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب خانه اسلید نادر قبله ای 256 صفحه پی دی اف-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *