no-img
بوک کده

دانلود PDF کتاب شیمی آلی 1 مجید هروی 800 صفحه پی دی اف


بوک کده
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود PDF کتاب شیمی آلی 1 مجید هروی 800 صفحه پی دی اف
pdf
جولای 29, 2024
حجم فایل:9MB
نویسنده:بوک کده
۳۵,۰۰۰ تومان

دانلود PDF کتاب شیمی آلی 1 مجید هروی 800 صفحه پی دی اف


دانلود PDF کتاب شیمی آلی 1 مجید هروی 800 صفحه پی دی اف

سایت بوک کده دانلود PDF کتاب شیمی آلی1 مجید هروی 800 صفحه پی دی اف را برای شما دوستان فراهم آورده است. هدف اصلی ما در تهیه چاپ هارم این کتاب تطبیق مطالب آن با اخرین اطلاعات متداول روز در حد یک کتاب درسی بوده است به نحوی که بتوانند باز گو کننده آن ابعادی باشد که امروزه شیمی آلی حاوی انست ما متعقدیم گه نوشتار علمی دهه پیش از الگویی درست پیروزی نموده.با سایت بوک کده همراه باشید.

پی دی اف شیمی آلی 1

کتاب حاضر در سه جلد تنظیم شده است و مطالب هر جلد، تقریباً با سرفصلهای مصوب کمیته علوم پایه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای درسهای شیمی آلی 1، 2 و 3 مطابقت دارد. بخش نخست کتاب، شامل فصلهای 1 تا 25، که دربرگیرنده “مفاهیم اساسی” شیمی آلی است، برای درسهای شیمی آلی 1 و شیمی آلی 2 در نظر گرفته شده است. یازده فصل باقیمانده کتاب شامل “مباحث ویژه” و ” مولکولی زیستی” شیمی آلی 3 را تشکیل می دهند.

دانلود پی دی اف مجید هروی

کتاب شیمی آلی 1 نشر همراه علم، یکی از کتب دانشگاهی ارزشمند و کاربردی در زمینه آموزش و تفهمیم مباحث پیچیده شیمی آلی به دانشجویان است. این کتاب که به همت دو تن از اساتید و متخصصان این حوزه به نام‌های دکتر فاطمه طهوری و پروانه طاهری آشتیانی نگاشته شده است، در سال 1395 منتشر شده و امروزه از طریق وبسایت مای بوکت قابل دسترسی برای تمامی علاقه‌مندان است.

PDF شیمی آلی 1

در نمایی کلی از علم، شیمی در جایی میان رشته فیزیک و شیمی قرار می‌گیرند. در واقع از شیمی به‌عنوان یک دانش بنیان یاد می‌شود؛ به این خاطر که این علم ، مفاهیمی را ارائه می‌کند که درک سایر زمینه‌های علمی چه در سطح پایه و چه در سطح کاربردی را ممکن می‌کند. برای مثال علم شیمی، جنبه‌های مختلفی از شیمی گیاهی  چگونگی تشکیل میشود

کتاب شیمی آلی 1 مجید هروی

این مطلب به‌طور ساده به این معنی است که اگر ده هزار اتم داشته باشیم و مقدار زیادی واکنش شیمیایی انجام پذیرد، در پایان ما همچنان به‌طور دقیق ده هزار اتم خواهیم داشت. اگر انرژی از دست رفته یا به‌دست‌آمده را مد نظر قرار دهیم، مقدار جرم نیز تغییر نمی‌کند. شیمی کنش و واکنش میان اتم‌ها را به تنهایی یا در بیشتر موارد به‌همراه دیگر اتم‌ها و به‌صورت یون و مولکول «ترکیب» بررسی می‌کند.

در انتها می توانید برای اطلاعات بیشتر کتاب هزار تست شیمی جامع کنکور نشر دریافت را نیز مطالعه کنید.

فهرست مطالب کتاب شیمی آلی1 مجید هروی

فصل اول:ساختمان و خواص

شیمی فیزیک بر پایهٔ فیزیک  پیشرفته «مدرن» بنا شده‌است. اصولاً می‌توان تمام سیستم‌های شیمیایی را با استفاده از تئوری مکانیک کوانتوم شرح داد. این تئوری از لحاظ ریاضی پیچیده بوده و عمیقاً شهودی است. به هر حال در عمل و به‌طور واقعی تنها بررسی سیستم‌های سادهٔ شیمیایی قابل بررسی با مفاهیم مکانیکی کوانتوم امکان‌پذیر است و در اکثر مواقع باید از تقریب استفاده کرد «مانند تئوری کاری دانسیته». بنابراین درک کامل مکانیک کوانتوم برای تمامی مباحث شیمی کاربرد ندارد؛ زیرا نتایج مهم این تئوری «بخصوص اوربیتال اتمی» با استفاده از مفاهیم ساده‌تری قابل درک و به‌کارگیری هستند.

فصل دوم:جایگزین رادیکال آزاد

ماده به‌طور کلی تمام آن چیزی است که اشیای فیزیکی  شامل آن می‌شوند. تا پیش از سدهٔ بیستم میلادی، اصطلاح ماده شامل مادهٔ معمولی تشکیل شده از اتم‌ها بود و دیگر پدیده‌های انرژی مانند نور یا صدا را در بر نمی‌گرفت. این مفهوم از ماده، اکنون به هر گونه چیزی که دارای جرم، حتی در حالت سکون، گسترش یافته ولی این تعریف‌ها نارسا است زیرا جرم یک شیء خود می‌تواند در نتیجهٔ حرکت و تعامل انرژی‌های «احتمالاً بدون جرم» به‌وجود آید. همهٔ چیزهایی را که در زندگی روزمره می‌توانیم لمس کنیم از اتم‌ها تشکیل شده‌اند. این ماده‌های ساخته شده از اتم‌ها، که آن‌ها هم به نوبهٔ خود از تعامل ذرات زیر اتمی شکل گرفته‌اند معمولاً از یک هسته ، محتوی پروتون و نوترون، و ابری از الکترون در مدار پیرامون هسته ساخته شده‌اند.

فصل سوم:استروشیمی

یک ماده خالص که تنها از اتم‌های یک عنصر تشکیل شده باشد، «ماده ساده» نامیده می‌شود. چنین ماده‌ای را نمی‌توان به ماده دیگری تجزیه کرد. از این دیدگاه، ماده ساده در برابر ماده مرکب قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، اکسیژن یک عنصر است. اما ماده‌ای را که ما در طبیعت به عنوان گاز اکسیژن شناخته‌ایم، در حقیقت یک ماده ساده دو اتمی از این عنصر است که «دی اکسیژن» یا «اکسیژن مولکولی» «O2» نامیده می‌شود

سوالات متداول:

. آیا در کتاب درباره اهمیت مطالعه شیمی آلی سخن کفته شده؟

پاسخ:بله کتاب مرتبط با شیمی آلی 1 بود

. در شیمی انژری بر روی چه چیزی است؟

پاسخ: انرژی خاصیتی از جسم است که قابل انتقال به اشیای دیگر یا قابل تبدیل به حالت‌ها و شکل‌های مختلف است.

 . در کتاب شیمی واکنش شیمیایی چیست؟

پاسخ: واکنش شیمیایی فرایندی است که در آن ساختار ذره‌های تشکیل دهندهٔ مواد اولیه دچار تغییر می‌شود

 

شیوه تهیه و استفاده توی سایت بوک کده چگونه است؟

بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید بعد طی مراحلی و پرداخت وجه از طریق کارت های شناسه محصول برای دانلود آماده خواهد شد پس از محصول دریافت شده پرینت تهیه نمایید اگر در خرید اینترنتی مشکل دارید از طریق کانال بوک کده و پوزر ارتباط با ما اطلاع دهید تا از طریق کارت به کارت محصول را تهیه نمایید.

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
شیمی

تصاویر پیش نمایش


دانلود PDF کتاب شیمی آلی 1 مجید هروی 800 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب شیمی آلی 1 مجید هروی 800 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب شیمی آلی 1 مجید هروی 800 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب شیمی آلی 1 مجید هروی 800 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب شیمی آلی 1 مجید هروی 800 صفحه پی دی اف-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *