no-img
بوک کده

دانلود PDF کتاب یک مرگ گیل آوایی 72 صفحه پی دی اف


بوک کده
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود PDF کتاب یک مرگ گیل آوایی 72 صفحه پی دی اف
pdf
آگوست 3, 2024
حجم فایل:2MB
نویسنده:بوک کده
۲۵,۰۰۰ تومان

دانلود PDF کتاب یک مرگ گیل آوایی 72 صفحه پی دی اف


دانلود PDF کتاب یک مرگ گیل آوایی 72 صفحه پی دی اف

 

سایت بوک کده دانلود PDF کتاب یک مرگ گیل آوایی 72 صفحه پی دی اف را برای شما دوستان فراهم آورده است. جیم تروسیرمل در غرب مزرعه ای که برای کاشت آماده شده بود کلبه ای داشت کت روستایی اش را پوشید بود و روی صندلی کنار بخاری خاموش نشسته بود و داشت نسخه قدیمی مهاجرت تپه های تاریک را می خواند که کلانتری با کلی همراه با چند تن از مردان شهر به عنان دستیارانش او را یافتند.با سایت بوک کده همراه باشید.

پی دی اف یک مرگ

خودزندگی‌نامۀ شش‌جلدی نبرد من شاهکاری است که کارل اوه کْناوسگر، نویسندۀ سرشناس نروژی، با نوشتن آن، تصورات همگان دربارۀ چیستی رمان را به چالش کشیده است. او طی این اثر ادبی اصیل، ماندگار و شگرف’ به روایت نبرد خود با روزمرگی‌های زندگی‌اش می‌پردازد و قلم شگرف و اعتیادآورش موجب می‌شود نوع جدیدی از خوانندگان خلق و مشتاق این نویسنده و آثارش شوند. در کتاب ۱ با نام یک مرگ در خانواده، کْناوسگر بخش ۱ را با تأملی بر مرگ آغاز می‌کند و با طرز فکر لجام‌گسیختۀ خود به این موضوع می‌پردازد.

دانلود پی دی اف گیل آوایی

این بخش، به رویدادهای دوران نوجوانی و جوانی‌اش، از روابطش با پدرش گرفته تا موسیقی و معشوقه‌هایش گریزی می‌زند. سپس در بخش ۲ به روایت مرگ پدرش که در اواخر عمر دائم‌الخمر شده بود اشاره می‌کند و از فرزندانی می‌گوید که به‌رغم تمام خاطرات تلخ از پدرشان و درحالی‌که آرزوی مرگش را در دل می‌پروراندند، حال ناچار به سوگواری برای او هستند. شایان ذکر است که یک مرگ در خانواده به افتخاراتی ازجمله: از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز، از برترین کتاب‌های سال نیویورکر، در فهرست صد کتاب برتر قرن بیست‌ویکم گاردین، کسب جایزۀ براگۀ نروژ (جایزۀ ادبی سالانۀ نروژ)، کتاب سال هفته‌نامۀ مورنبلادۀ نروژ و عناوین متعدد دیگری دست یافته است.

PDF یک مرگ

در یک روستای کوچک در نزدیکی دریای کاراییب و در یک منطقه دور افتاده در کلمبیا بایاردو سان رومان ثروتمند و تازه‌وارد، با آنخِلا بیکاریو ازدواج می‌کند و پس‌از جشن، تازه عروس و داماد به خانه جدیدشان می‌روند. در شب زفاف بایارد متوجه می‌شود که نو عروس او باکره نبوده بعد از آنکه داماد از این موضوع آگاه می‌شود به همراه همسرش به خانه پدری او می‌روند و جریان را به اطلاع آن‌ها می‌رساند. آنخلا، گناهکار را جوانی به نام سانتیاگو ناصر معرفی می‌کند که از همسایه‌های خانواده بیکاریو در روستا می‌باشد.

کتاب یک مرگ گیل آوایی

برادرهای انخلا پدرو و پابلو آماده دفاع از آبروی خانواده می‌شوند. آن‌ها به اکثر اهالی روستا اعلام می‌کنند (برای رهایی از این شرمندگی) به‌طور یقین سانتیاگو را خواهند کشت؛ ولی در آن لحظه هیچ‌کس اقدام مؤثری برای جلوگیری از کشتن سانتیاگو انجام نمی‌دهد چون بسیاری از روستاییان حرفهای برادران بیکاریو را جدی نگرفتند و عده‌ای هم خیال می‌کردند که سانتیاگو در جریان موضوع است به هر حال دو برادر به سمت خانه سانتیاگو می‌روند و او را در کنار در ورودی خانه خودش با چاقو به قتل می‌رسانند در جلوی مردمی که فقط نظاره گر ماجرا بودند یا نخواستند کاری کنند یا نتوانستند جلوگیری کنند. از این فاجعه ۲۷ سال می‌گذرد که بهترین دوست سانتیاگو که در جریان ماجرا بود به تشریح واقعه می‌پردازد.

 

در انتها می توانید برای اطلاعات بیشتر کتاب بریان پزی ملکه سبا اناتول فرانس 388 صفحه را نیز مطالعه کنید.

 

سوالات متداول:

.در کتاب یک مرگ چه کسانی جیم را یافتند؟

پاسخ: کلانتری با کلی همراه با چند تن از مردان شهر به عنان دستیارانش او را یافتند

. در کتاب یک مرگ چه کسی باعث مرگ نو عروس شد؟

پاسخ: دو برادر به سمت خانه سانتیاگو می‌روند و او را در کنار در ورودی خانه خودش با چاقو به قتل می‌رسانند

 . در کتاب یک مرگ دلیل این دعوا سر چه موضوعی بود؟

پاسخ: تازه عروس و داماد به خانه جدیدشان می‌روند. در شب زفاف بایارد متوجه می‌شود که نو عروس او باکره نبوده بعد از آنکه داماد از این موضوع آگاه می‌شود به همراه همسرش به خانه پدری او می‌روند و جریان را به اطلاع آن‌ها می‌رساند. آنخلا، گناهکار را جوانی به نام سانتیاگو ناصر معرفی می‌کند که از همسایه‌های خانواده بیکاریو در روستا می‌باشد.

شیوه تهیه و استفاده توی سایت بوک کده چگونه است؟

بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید بعد طی مراحلی و پرداخت وجه از طریق کارت های شناسه محصول برای دانلود آماده خواهد شد پس از محصول دریافت شده پرینت تهیه نمایید اگر در خرید اینترنتی مشکل دارید از طریق کانال بوک کده و ارتباط با ما اطلاع دهید تا از طریق کارت به کارت محصول را تهیه نمایید.

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
رمان

تصاویر پیش نمایش


دانلود PDF کتاب یک مرگ گیل آوایی 72 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب یک مرگ گیل آوایی 72 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب یک مرگ گیل آوایی 72 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب یک مرگ گیل آوایی 72 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب یک مرگ گیل آوایی 72 صفحه پی دی اف-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *