no-img
بوک کده

دانلود PDF کتاب دانشنامه نقاشی جلد 1 جمعی از نویسندگان 218 صفحه پی دی اف


بوک کده
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود PDF کتاب دانشنامه نقاشی جلد 1 جمعی از نویسندگان 218 صفحه پی دی اف
pdf
آگوست 9, 2024
حجم فایل: 4MB
نویسنده: بوک کده
۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود PDF کتاب دانشنامه نقاشی جلد 1 جمعی از نویسندگان 218 صفحه پی دی اف


دانلود PDF کتاب دانشنامه نقاشی جلد 1 جمعی از نویسندگان 218 صفحه پی دی افسایت بوک کده دانلود PDF کتاب دانشنامه نقاشی جلد 1 جمعی از نویسندگان 218 صفحه پی دی اف را برای شما دوستان فراهم آورده است. نویسنده در این جلد به بررسی تاریخ نقاشی از دوران باستان تا قرون وسطی می پردازد و تأثیرات فرهنگی، مذهبی و اجتماعی بر نقاشی را مورد بحث قرار می دهد. او همچنین به تحلیل آثار برجسته هنرمندان مختلف این دوره می پردازد. نویسنده تکنیک های مختلف نقاشی را به تفصیل توضیح می دهد. با سایت بوک کده همراه باشید.

پی دی اف دانشنامه نقاشی جلد 1

نمونه ی آثار در سال ۱۹۸۰ در نتیجه ی تجدید بنای ساختمان تاریخی کانون ترک مدیریت موزه ی نقاشی و مجسمه انکارا فعالیت های هنری خود را شروع نموده و در این رابطه ۶ عدد سالن مختص تشهیر نمایش ها سه عدد سالن گالری مربوط به نقاشی مجسمه، سرامیک، عکس و کارگاه های تعمیر و تجدید کتابخانه مختص به حوزه ی آثار پلاستیکی کافه تریا ،کنسرت تئاتر فیلم و فعالیتهای مشابه و اینک سالن ۴۳۶ نفره آکوستیک چند منظوره تشکیل شده است.

دانلود پی دی اف دانشنامه نقاشی جلد 1

در این مکان در موسم نمایش و نمایشگاه بین خرداد الی مهر هر سال کلاس های آمادگی نقاشی و تزیینات برگزار می گردد. این ساختمان که در داخل موزه ی دولتی نقاشی و مجسمه آنکارا جای گرفته در سال (۱۹۸۳-۱۸۸۸) از طرف معمار و مهندس عالی عارف حکمت كوبون اوغلو در تپه ی نمازگاه ساخته شده است.

PDF دانشنامه نقاشی جلد 1

این بنا که یکی از زیباترین نمونه های اولین دوره ی معماری ملی می باشد به عنوان ساختمان مرکزی کانونهای ترک طراحی گردیده است کانونهای ترک بعد از مشروطیت دون بنا شده است این کانونها موسساتی هستند که جنگ رهایی بخش را حمایت کرده اند.

کتاب دانشنامه نقاشی جلد 1 جمعی از نویسندگان

فضیلتهای منشور آتاتورک و مجریان جمهوری را از راه فرهنگی به مردم معرفی و تشریح کرده و از جانب دولت نیز مورد حمایت قرار گرفته.اند در سال ۱۹۳۶ برای ساختمان مرکزی کانون ترک جهت تعیین پروژه مسابقه ای گذاشته شد.

 

در انتها می توانید برای اطلاعات بیشتر کتاب دانشنامه نقاشی جلد 2 جمعی از نویسندگان 201 صفحه  را نیز مطالعه کنید.

 

فهرست مطالب کتاب دانشنامه نقاشی جلد 1 جمعی از نویسندگان : 

 

بخش اول:

اسناد تاریخی خبر میدهند که در دوران باستان نقاشی بر چوب بسیار رایج و متداول بوده است. اما از آن جائیکه چوب در مقابل عوامل طبیعی کم مقاوم است بیشتر این تصاویر چوبی از بین رفته.اند. یکی از این نوادر  ” نقاشی چوبی از دروه باستان قبر تومول  ” در استان افیون ( Afyon ) در ترکیه است. این آرامگاه از چوب حدود ۲۴۰۰ سال پیش بنا گردیده است و معماری آن صدمه زیادی هم ندیده است اما. طبق معمول سارقان اشیاء…

بخش دوم:

در خط خطی های تجریدی شما احساس حرف اول را میزند با توجه به اینکه بخش عمده ای از کار شما خط خطی های تجریدی است چطور شد که عنصر خط را محور قرار دادید؟ ببینید اولامن بگویم که این خطها در مقابل صفحه مفهوم پیدا می کنند خط به معنای خطاطی نیست خط است خط خطی است ولی من در این خط خطی ها در عین یک بی نظمی دنبال نظم میگردم.

بخش سوم:

ایران به دنیا یک هنر مخصوص را عرضه کرده است که در نوع خودش بی مانند است. (Basil Gray) تاریخ هنر نقاشی در ایران به زمان غارنشینی برمیگردد. در غارهای استان لرستان تصاویر نقاشی شده از حیوانات و تصاویر کشف شده است. نقاشیها بوسیله (W.Semner) بر روی دیوارههای ساختمانها در ملایر و فارس که به ۵۰۰۰ سال پیش تعلق دارند کشف شده است. نقاشیهای کشف شده در مناطق تپه سیالک و لرستان بر روی ظروف سفالی ثابت میکند که هنرمندان این مناطق با هنر نقاشی اشنایی داشته اند. همچنین نقاشیهایی از دوران اشکانیان نقاشیهای معدودی بر روی دیوار…

بخش آخر:

ایران به دنیا یک هنر مخصوص را عرضه کرده است که در نوع خودش بی مانند است. (Basil Gray) تاریخ هنر نقاشی در ایران به زمان غارنشینی برمیگردد. در غارهای استان لرستان تصاویر نقاشی شده از حیوانات و تصاویر کشف شده است نقاشیها بوسیله (W.Semner) بر روی دیواره های ساختمانها در ملایر و فارس که به ۵۰۰۰ سال پیش تعلق دارند کشف شده است. نقاشیهای کشف شده در مناطق تپه سیالک و لرستان بر روی ظروف سفالی ثابت میکند که هنرمندان این مناطق با هند نقاشی اشنایی داشته اند. همچنین نقاشیهایی از دوران اشکانیان نقاشی های معدودی بر روی دیوار که بیشتر آنها از قسمتهای شمالی رودخانه فرات بدست آمده کشف شده است. یکی از این نقاشیها منظره یک شکار را نشان میدهد وضعیت سوارها و حیوانات و سبک بکار رفته در این…

سوالات متداول:

  • موضوع این کتاب چیست؟

پاسخ: نویسنده در این کتاب به بررسی تاریخ نقاشی میپردازد.

  •  تعداد صفحات کتاب چند ورق است؟

پاسخ: این کتاب دارای 218 صفحه میباشد.

  • آیا نویسنده این کتاب آثار دیگری نیز منتشر کرده است؟

پاسخ: بله نویسنده این کتاب اثار دیگری نیز دارد.

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
هنر

تصاویر پیش نمایش


دانلود PDF کتاب دانشنامه نقاشی جلد 1 جمعی از نویسندگان 218 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب دانشنامه نقاشی جلد 1 جمعی از نویسندگان 218 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب دانشنامه نقاشی جلد 1 جمعی از نویسندگان 218 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب دانشنامه نقاشی جلد 1 جمعی از نویسندگان 218 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب دانشنامه نقاشی جلد 1 جمعی از نویسندگان 218 صفحه پی دی اف-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *