no-img
بوک کده

دانلود PDF کتاب طاعون عبدالله محمد غریب 398 صفحه پی دی اف


بوک کده
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود PDF کتاب طاعون عبدالله محمد غریب 398 صفحه پی دی اف
pdf
جولای 10, 2024
حجم فایل: 4MB
نویسنده : بوک کده
۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود PDF کتاب طاعون عبدالله محمد غریب 398 صفحه پی دی اف


سایت بوک کده دانلود PDF کتاب طاعون عبدالله محمد غریب 398  صفحه پی دی اف را برای شما دوستان فراهم آورده است. بیش از بیست سال است که من نقشه های راضیه در جهان اسلام را دنبال و پیگیری میکنم..

کتاب ھا، روزنامه ھا، مجلات و ھر چه که دسیسه ھا و افترا ھای آنان بر مردان بھترین قرن، صحابه ش را در بر دارد، دنبال کرده ام با سایت بوک کده همراه باشید.

 

کتاب طاعون عبدالله محمد غریب

«کسانی که ایمان آورده اید آن چنان که باید از خدا ترسید از خدا بترسید و با انجام واجبات و دوری از منهیات گوهر تقوا را به دامان (گیرید و شما سعی کنید غافل نباشید تا چون مرگتان به ناگاه در رسد نمیرید مگر آن که مسلمان باشید.

 دانلود کتاب طاعون عبدالله محمد غریب

ای مردم از خشم) پروردگارتان بپرهیزید. پروردگاری که شما را از يك انسان بیافرید، (سیس) همسرش را از نوع او آفرید و از آن دو نفر مردان و زنان فراوانی بر روی زمین) منتشر ساخت و از خشم خدایی بپرهیزید که همدیگر را بدو سوگند میدهید. 

پی دی اف کتاب طاعون عبدالله محمد غریب

بپرهیزید از این که پیوند خویشاوندی را گسیخته دارید و صله ی رحم را نادیده گیرید زیرا که پیگمان خداوند مراقب شما است و کردار و رفتار شما از دیده ی او پنهان نمی ماند.

PDF کتاب طاعون عبدالله محمد غریب

ای مؤمنان از خدا بترسید و خویشتن را با انجام خوبیها و دوری از بدیها از عذاب او در امان دارید و سخن حق و درست بگویید در نتیجه خدا توفیق خیرتان می دهد و اعمالتان را بایسته میکند و گناهانتان را میبخشاید اصلا هر که از خدا و پیغمبرش فرمانبرداری کند، قطعاً به پیروزی و کامیابی بزرگی دست می یابده..

دانلود PDF کتاب طاعون عبدالله محمد غریب

نشر دعوت شیعی در مناطق اهل سنت به آن ممسک میشوند، بررسی کرده و آمار مربوط به تعداد قبایلی را که در یک قرن اخیر در ایران ،خلیج، عراق و لبنان شیعه شده اند. جمع آوری کرده ام فرقه های تندرو آنان را شناخته و نحوه ی در دست گرفتن احزاب و رسیدن آنان به حکومت در برخی کشورهای عربی را یافته ام. همچنان از درد کوتاه آمدن و سستی کردن اهل سنت و غفلت آنان از نقشه های رافضه که برای آنها تدارک دیده اند میسوزم مثال من این قول شاعر است که میگوید: أري خلل الرماد وميض جمر وأخشى أن يكون لها ضرام در میان ،خاکستر ،شرارههای آتش میبینم و میترسم از اینکه روزی شعله ور گردد. …

 

در انتها می توانید برای اطلاعات بیشتر کتاب اذکار و دعا های نماز شاکر الذهبی را نیز مطالعه کنید.

 

فهرست مطالب طاعون عبدالله محمد غریب :

فصل اول: چرا این بررسی تاریخی را انجام می دهیم؟

امروز در جهان اسلام جنبشهایی باطنی و وحشتناک همچون رافضه، نصیریه دروزیه بهائیت و اسماعیلیه وجود دارند.
اساس این جنبشها با یک سازماندهی بر مبنای مذاهب و طایفه گرایی به وجود آمده و رهبران آنها در پشت شعارهای جدید و پر زرق و برقی همچون ملی گرایی دموکراسی اسلام و سوسیالیسم، عقاید باطل خود را مخفی کرده اند. این جنبش ها حال و آینده دعوت اسلامی را تهدید میکنند شیرازه ی آنها در ایران و سوریه بریا شده است و رهبران این جنبشها به صراحت میگویند که جنبش آنان سراسر جهان اسلام را فرا خواهد گرفت هم اکنون آنان در هر جایی از جهان اسلام مرکزی دارند و جای تأسف است که بیشتر مسلمانان آرزوها و دلبستگیهای فراوانی نسبت به حکومتی که جمهوری اسلامی ایران خوانده میشود پیدا کرده اند.
این دلیلی ندارد جز اینکه آنها شعارهای اسلامی را سر میدهند در حالی که قبلاً هم قرامطه، شعارهایی اسلامی را سر داده و دولت عبیدیان تظاهر به اسلام مینمودند. هنگامی که عبیدیان و قرامطه حاکم مسلمین شدند کشت و نسل را فاسد نموده، کفر و فساد و فحشا را منتشر ساخته و خون مسلمانان در حج سال ۳۱۷ را مباح نمودند و آنان را قتل عام کردند.. 

 

فصل دوم:  آئین مزدا

بیشتر علما اتفاق دارند که مزدا (حكيم) إله و معبود قبایل متمدن شهرنشین) مستقر در ایران بوده است و حتی این قبایل اعتقاد داشته اند که او معبود جهان و تمام مردم است.
اصل و اساس آئین مزدا بر دو رکن استوار است اول صفاه و سپس عموم از جمله ی رکن اول یعنی صفاه میتوان به دعوت به اخلاق و آبادانی و سازندگی اشاره نمود و اینکه آیین مزدا نقطه ی مقابل عقیده ی شیطان است که دردها و گناهکاران و قبایل کوچ نشین به آن ایمان دارند. از وقتی که ایرانیان وارد تاریخ شدند اهورامزدا اهورا یعنی معبود عهد و قانون» بزرگترین معبود آنان بود و او – به قول آنان – وظیفه ی فرستادن پیامبران به زمینیان را داشت و از جمله رسولان ،او کیومرث و زرتشت بودند.
اهورامزدا یا اورمزد – به قول آنان کسی بود که آسمان را برافراشته و زمین را گسترده و فرشتگان را خلق کرده است و اولین فرشته ای را که آفرید بهمن بود و به او دین را آموخت و مکان و موضع نور را مخصوص او گردانید…

 

فصل سوم: آئین مزدک

مؤسس این ،آئین مزدک پسر بامداد در زمان قباد پدر کسری انوشیروان است که در سال ۴۸۷ در ایران تأسیس شد. او دعوت خود را به عنوان کسی که به عقیده ی مانی ایمان داشت شروع نمود اما او اختلاف زیادی هم با عقیده ی مانی داشت. او می گفت نور با اراده و اختیار عمل میکند و ظلمت از روی سراسیمگی و مقابله عمل می نماید.
مزدک بر خلاف مانی که اهل زهد بود مرد عمل بود و به همین خاطر مردم را از مخالفت و دشمنی و کینه ورزی و جنگ نهی میکرد و چون جنگ به خاطر عدم مساوات بود بحث تقسیم محصولات زراعی به صورت مساوی بین مردم را مطرح کرد. او همچنین به بی بندوباری دعوت میکرد و مردم را در این دو مسئله مال و زن – همانند شریک بودن در آب آتش و گیاهان، شریک میدانست.؛.

 

 

سوالات متداول:

  • جنبش های باطنی و وحشتناک موجب چه می شود؟ 

پاسخ : این جنبش ها حال و آینده دعوت اسلامی را تهدید میکنند

 

  • اصل و اساس آئین مزدا بر چند رکن استوار است ؟

پاسخ : اصل و اساس آئین مزدا بر دو رکن استوار است

 

  • یکی از رکن های اصل و اساس آئین مزدا را نام ببرید ؟

پاسخ : رکن اول یعنی صفاه میتوان به دعوت به اخلاق و آبادانی و سازندگی اشاره نمود و اینکه آیین مزدا نقطه ی مقابل عقیده ی شیطان است که دردها و گناهکاران و قبایل کوچ نشین به آن ایمان دارند

 

📚 😍 کتاب پیشنهادی

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
اسلامی

تصاویر پیش نمایش


دانلود PDF کتاب طاعون عبدالله محمد غریب 398 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب طاعون عبدالله محمد غریب 398 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب طاعون عبدالله محمد غریب 398 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب طاعون عبدالله محمد غریب 398 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب طاعون عبدالله محمد غریب 398 صفحه پی دی اف-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *