no-img
بوک کده

دانلود PDF کتاب نیروی کبالا یهودا برگ 330 صفحه پی دی اف


بوک کده
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود PDF کتاب نیروی کبالا یهودا برگ 330 صفحه پی دی اف
pdf
ژوئن 30, 2024
حجم فایل: 5MB
نویسنده: بوک کده
۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود PDF کتاب نیروی کبالا یهودا برگ 330 صفحه پی دی اف


دانلود PDF کتاب نیروی کبالا یهودا برگ 330 صفحه پی دی افسایت بوک کده دانلود PDF کتاب نیروی کبالا یهودا برگ 330 صفحه پی دی اف را برای شما دوستان فراهم آورده است. کابالا از متون یهودی سرچشمه می گیرد و پیروان آن عموماً از متون یهودی برای توصیف و تبیین مسائل عرفانی استفاده می کنند. آموزه های کابالا برای رمزگشایی از معنای مخفی متون یهودی مانند تورات، نوشته های خاخامی مانند تلمود و آشکار کردن معنای پنهانی پرستش یهودی استفاده می شودبا سایت بوک کده همراه باشید.

پی دی اف نیروی کبالا

فرض کنید حکمتی باستانی و پنهان وجود داشت که قوانین معنوی و فیزیکی زندگی بشر را آشکار میکرد و این دو بعد را به وحدت می رساند.

دانلود پی دی اف یهودا برگ

فرض کنید که این ،حکمت سرچشمۀ حقیقی همۀ آموزه های روحانی و مذهبی کره خاکی از پیش از مسیح، محمد، موسی، آدم و حوا و حتی پیش از پیدایش خود جهان بود.

PDF نیروی کبالا

فرض كنيد كه درك و فهم ناشی از این حکمت، تأثیر ژرفـی بـر اندیشمندان طراز اول ،تاریخ از جمله چهره های درخشانی گذاشت که در سطر پیش از آنها نام بردیم.

کتاب نیروی کبالا یهودا برگ

فرض کنید که حلقه کوچکی از دانشمندان و دانایان برجسته از دیر باز این حکمت را اندوخته و در کتابهایی پنهان کرده بودند که تا دو هزاره ناشناخته ماند…

 

در انتها می توانید برای اطلاعات بیشتر کتاب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران علی حاتمی را نیز مطالعه کنید.

 

فهرست مطالب کتاب نیروی کبالا یهودا برگ : 

 

بخش اول: ما که هستیم

وقتی کبالا واژه میل را برای تعریف انسان به کار می برد، قصد ايجاد يك استعاره را ندارد میل به واقع ویژگی بنیادی ماست. ميل عنصر زیر بنایی وجود ماست؛ جوهرة وجـود ماست. ميل چیزی است که ما را به حرکت در می آورد؛ آن چیزی که ما را به جنب و جوش وا می دارد وجود ما يك مجموعة امـــيـال دوپاست که همواره به دنبال ارضاء عطشهای گوناگون خود است. قـلب مــا مــی تــیـد خــون ما گردش می کند، جسم های ما حرکت میکنند تنها از این رو که میل و محرکی در وجود ما هست که به دنبال ارضاء شدن می گردد کبالیست راو اشلگ يك بار نوشت که انسانها اگر به خاطر میلی درونی نبود، حــتى يك سرانگشت هم خود را تکان نمی دادند.

بخش دوم: آفرینش، انفجار بزرگ و ماهیت خدا

طی قرون متمادی خاستگاه کیهان از سوی ربای،ها ،کشیشان، دانشمندان، شمن ها ، عارفان ، فیلسوفان و فیزیکدانان مورد بررسی قرار میگرفت. امروز علوم معتبر بر سر این امر توافق دارند که پانزده بیلیون سال پیش دنیای مادی از طریق انفجاری که آن را Big Bang یا انفجار بزرگ میدانیم پا به عرصه وجود گذاشت. ولی علوم در همین جا متوقف میشوند و پرسش غایی را بی جواب می گذارند
چرا اصلاً انفجار بزرگ رخ داد؟ چه چیزی آن را پدید آورد؟ چگونه انفجار بزرگ با زندگی انسانها در شهرهای بزرگ ارتباط دارد؟ چرا ما خود را با رخدادی مشغول میکنیم که ۱۵ بیلیون سال پیش رخ داده، وقتی نمی توانیم بفهمیم در زندگی پانزده دقیقه قبل ما چه چیز به خطا رفته است؟

بخش سوم: معمای آفرینش و نظریه ی واکنش زایی

روزی روزگاری یک معماساز مهربان و پیر بود که قدرت های جادویی داشت. بزرگترین لذت پیرمرد معماساز این بود که تصاویری معماگونه برای بچه های محله خود بسازد این معماها از یک نـظـر معمولی نبودند. آنها خاصیت جادویی داشتند وقتی که آخرین تکه معما در جای خود قرار می گرفت اشعه های نور از تصاویر بر میخاست و کودک را سرشار از شادی می کرد؛ تا جایی که فقط به تصویر خیره می شد. همین برای بچه ها این کار بهتر از خوردن ده هزار شیرینی شکلاتی و نوشیدن ده هزار لیوان شیر بود.

بخش پنجم: چگونه در بازی زندگی برنده شویم

تا اینجا آموختیم که دنیای بیکرانگی در بردارنده همه انواع کامیابی های ممکن است از جمله کامیابی حاصل از موسیقی، هنر، معماری ،پول فیلم بازی ،کار ،داستان خوردن و هر تلاش انسانی دیگر. ولی همه این کامیابی ها در ابتدای خلقت، در ازای هیچ چیزی به ما داده شده است یک بخشش مطلق ، اضافه برهمه چیزهای دیگر، در خانه روح ما. صفات موروثی یا ژنهای خدا که در روح انسان وجود دارند ما را تشویق میکنند که آفریدگار کامیابی خود باشیم.

سوالات متداول:

  • این کتاب شامل چه چیزی میباشد؟

پاسخ: این کتاب به عرفان کبالایی پرداخته و توضیح میدهد.

  • متن اساسی کبالا چه نام دارد؟

پاسخ: متن اساسی کبالا، زوهر نام دارد.

  • این حکمت چه زمانی به میان مردم آمد؟

پاسخ: این حکمت در 2000 سال قبل به میان مردم آمد.

 

📚 😍 کتاب پیشنهادی

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
عرفان

تصاویر پیش نمایش


دانلود PDF کتاب نیروی کبالا یهودا برگ 330 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب نیروی کبالا یهودا برگ 330 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب نیروی کبالا یهودا برگ 330 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب نیروی کبالا یهودا برگ 330 صفحه پی دی اف-1
دانلود PDF کتاب نیروی کبالا یهودا برگ 330 صفحه پی دی اف-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *